Kiekvienas šios grupės reklamos sprendimo parodymas efektyvus, nes rodomas virš tradicinių reklamos pozicijų. „Brand effect“ išsiskiria žymiai geresniu pastebimumu, kelis kartus didesniu parodymų ir paspaudimų santykių (CTR), o atvestų vartotojų kokybė nenusileidžia vartotojams, atvestiems iš tradicinių reklaminių skydelių. Palyginimui, tradicinio 750×200 formato vidutinis CTR – 0,2%. Pavyzdžiui, „Big to Small Sticky“ jis net 25 kartus didesnis, vadinasi, užsakovo tinklapis sulaukia 25 kartus daugiau nukreipimų. Grupėje siūlomi sprendimai: Big Scroller, Vertical Scroller, Wallpaper, Sticky, Sticky Tower, Big to Small Sticky, Floating to Sticky, Brandmark, Mini Brandmarks, Floating, Poltergeist.

Brand effect formatai

Reklamos tinklas

Apie reklamos tinklą

Adnet media tinklas pasiekia 1,6 milijono žmonių arba 81% Lietuvos interneto per mėnesį. Pasiekiame 83% moterų, 78% vyrų ir daugiau nei 75% vartotojų amžius yra didesnis nei 21 metai. Mūsų tinklą sudaro daugiau nei 500 kokybiškų tinklapių, kurių net 7 patenka į Top 20. Vartotojai tinkle praleidžia virš 3,5 val. per mėnesį.

Skaityk daugiau
net small

Head & Shoulders kampanija
Sprendimas: Brand Effect
Formatas: Mini Brandmarks

Ecolines kampanija
Sprendimas: Brand Effect
Formatas: Floating